Related Links

Monday, July 29, 2013

New job nXt-IT is looking for a Activation Manager Shop&Deliver start : 19/8/2013 duration : 15/12/2013 location : Brussels ref nr 1848

LinkedIn Following

  • Group: IT Recruiters
  • Subject: nXt-IT is looking for a Activation Manager Shop&Deliver start : 19/8/2013 duration : 15/12/2013 location : Brussels ref nr 1848

Sarah De Laet posted a job: nXt-IT is looking for a Activation Manager Shop&Deliver start : 19/8/2013 duration : 15/12/2013 location : Brussels ref nr 1848

"De activation manager is verantwoordelijk voor het opzetten van acties om consumenten te recruteren als ook de bijgaande promoties uit te denken en uit te werken die van deze gerecruteerde consumenten repeat consumenten maakt. Deze plannen worden uitgewerkt op basis van consumentensegmentering , CRM acties en communicatieplannen en dit voor de 3 platformen. De segmentatie insights worden uit het marktonderzoek gehaald. Technische context Zorgen voor een groter klantenaandeel, hoge klantentevredenheid en een maximale brutomarge voor de klanten van zijn / haar industry’s / grote industry: • Begrijpen en het in kaart brengen van de concurrentie en analyse van het marktpotentieel en de marktbedreigingen • Definitie van de industryvisie, door bestaande oplossingen en producten die relevant zijn voor de klanten van zijn / haar industry te selecteren en te verkopen • Definitie van de marketingstrategie en het jaarlijkse marketingplan door een grondig begrip van de behoeften van zijn / haar industry(s) • Bijdrage aan de ontwikkeling van nieuwe producten en oplossingen • Een hoge klantentevredenheid en -trouw dankzij de relevante diensten • Ontwikkeling en beheer van het activeringsplan en aanbeveling voor de go to market 1. Het inzicht in en het begrip van de behoeften van industrys / een grote industry ontwikkelen: • De marktdynamiek voor zijn / haar industry herzien (trends, belangrijke marktspelers, marktdynamiek, concurrentie, reglementering, ...) en kwalitatieve en kwantitatieve gegevens verzamelen in zijn / haar industry • De specifieke behoeften van de klanten van zijn / haar industry bespreken en analyseren, met ondersteuning door SAM • De specifieke impact van nieuwe / veranderende technologische ontwikkelingen of veranderende bedrijfsmodellen in zijn / haar industry evalueren en erop anticiperen. 2. De marketingvisie van zijn / haar industry / grote industry definiëren en integreren in het strategisch plan, het jaarlijkse operationele plan voor zijn / haar industry(s) ontwikkelen & streefdoelen formuleren om de totale inkomsten van de industry(s) te vergroten en de brutomarge te maximaliseren • Op basis van de behoeften van de klanten en de bevindingen van het marktonderzoek beslissen welke producten het meest relevant zijn voor zijn / haar industry(s) en de mogelijkheid onderzoeken om oplossingen voor zijn / haar industry(s) op de markt te brengen, met ondersteuning door het (Industry) Solution Team • Nieuwe potentiële klantendoelgroepen in zijn / haar industry(s) definiëren en de mogelijkheid onderzoeken om bestaande / nieuwe producten en oplossingen voor hen op de markt te brengen • De meest geschikte “go to market” definiëren: distributiekanalen, DMU targeting en de soort marketingcampagne, om de verschillende doelgroepen in zijn / haar industry te bereiken, met ondersteuning door de MarCom-experten More info? jobs@nxt-it.biz ref nr 1848"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Gaurav Kumar (Director at Job Aggregators). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

No comments:

Post a Comment