Related Links

Monday, October 22, 2012

New job nXt-IT is looking for a Senior helpdesk operator Start : 29/10/2012 Duration : 31/12/2012 Location : Brussels

LinkedIn Following

  • Group: IT Recruiters
  • Subject: nXt-IT is looking for a Senior helpdesk operator Start : 29/10/2012 Duration : 31/12/2012 Location : Brussels

Sarah De Laet posted a job: nXt-IT is looking for a Senior helpdesk operator Start : 29/10/2012 Duration : 31/12/2012 Location : Brussels

"Binnen het Customer Operations departement (COP EIS) zorgt het Mobile Services Support Mass Market team voor ondersteuning van mobiele data/voice oplossingen bij residentiële klanten en eindgebruikers van professionele klanten. Om ons technisch support team uit te breiden, zoeken we (m/v): MSS Mass Market Senior Operator : Het MSS Mass Market team geeft eerste lijn en tweede lijn support voor zowel mobiele voice vragen (Netwerk, sms, Voice, …) als mobiele data technologieën zoals GPRS, HSDPA and UMTS. Meer in het bijzonder: Mobile mail, Mobile Internet, VMCC, Blackberry BIS/BES etc.. Als MSS MM Senior Operator lever je de hoogste kwaliteitsondersteuning voor specifieke producten en diensten aan alle mobiele klanten. Je hebt de volgende verantwoordelijkheden: • Je hebt een diepgaande en grondige kennis van een breed assortiment aan mobiele data producten. • Je staat de klanten gepersonaliseerd te woord (telefoon/e-mail) • Je analyseert hun situatie en tracht zoveel mogelijk de problemen op te lossen terwijl je de klant aan de lijn hebt. Je maakt hierbij gebruik van verschillende informatiekanalen, systemen en tools. Indien nodig neem je contact op met andere diensten. 1. Required Profile and skills • Je handelt steeds vanuit het standpunt van de klant. • Je beschikt over een goede technische kennis met betrekking tot mobiele data. • Je hebt goede analytische/probleemoplossende vaardigheden en vindt op een efficiënte wijze een oplossing. • Je bent verantwoordelijk voor een E2E opvolging van technische klantendossiers. • Je bent tweetalig (Nederlands - Frans), en een goede kennis van het Engels. • Je informeert de klant en je collega’s pro actief en op een gestructureerde wijze. • Je hebt goede communicatieve vaardigheden (geschreven en gesproken). • Je bent pragmatisch, klantgericht en door je “can do” mentaliteit oplossingsgericht. • Je leert snel bij en staat open voor nieuwigheden. • Je werkt zelfstandig en bent tevens een teamplayer Meer info? jobs@nxt-it.biz reference nr : 1202"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Gaurav Kumar (Director at Job Aggregators). Learn why we included this. © 2012, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

No comments:

Post a Comment