Related Links

Monday, October 10, 2011

New job VERDIEN 250 EURO DOOR MIJ AAN EEN NIEUWE OPDRACHT TE HELPEN

LinkedIn Following

  • Group: Job Openings, Job Leads and Job Connections!
  • Subject: VERDIEN 250 EURO DOOR MIJ AAN EEN NIEUWE OPDRACHT TE HELPEN

Olivier Van den Broeck [ovdb21@gmail.com] posted a job: VERDIEN 250 EURO DOOR MIJ AAN EEN NIEUWE OPDRACHT TE HELPEN

"Ik werk al heel wat jaren als zelfstandig interim manager en consultant/resultant in marketing, business development en sales. Als Sales & Marketing expert heb ik succesvol producten gelanceerd en gepositioneerd, verkoopstrategieën opgesteld en toegepast, mensen opgeleid en gecoacht, evenementen georganiseerd en er een succes van gemaakt, brochures in verschillende talen ontworpen en geschreven… Kan u extra ervaring en ondersteuning gebruiken bij één van bovenstaande activiteiten, of heeft u gewoon nood aan iemand die zich razendsnel inwerkt en een verkoper of marketeer tijdelijk succesvol kan vervangen? Aarzel dan niet om mij zo snel mogelijk te contacteren!! Ik ben onmiddellijk beschikbaar. Olivier (Let wel op, ik werk niet op commissiebasis. Ik kan de 250 € enkel uitbetalen als ik de opdracht waarvoor jij de tip gaf ook effectief kan uitvoeren en er mijn facturen voor betaald krijg)"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

LinkedIn values your privacy. At no time has LinkedIn made your email address available to any other LinkedIn user without your permission. ©2011, LinkedIn Corporation.

No comments:

Post a Comment